Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Retence učitelů a asistentů v MŠ se speciální péčí
Štěpančíková, Jana ; Tureckiová, Michaela (vedoucí práce) ; Veteška, Jaroslav (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá retencí učitelů a asistentů pedagogů v konkrétní mateřské škole se speciální péčí. Zjišťuje důvody setrvání pedagogů v pracovním poměru a důvody odchodu z této pracovní pozice. Práce dále zjišťuje, co může management školy udělat pro retenci kvalitních učitelů a asistentů v této MŠ. Práce zkoumá, jak moc jsou jednotlivé aspekty práce propojeny se spokojeností zaměstnanců a jejich tendenci ke stabilizaci v organizaci. Do pracovní spokojenosti zaměstnanců se promítají pracovní podmínky a zátěž, organizace práce, možnost profesního rozvoje, odměňování, interpersonální vztahy na pracovišti, komunikace, styly vedení managementu organizace, péče o zaměstnance atd. V teoretické části jsem v dostupné literatuře hledala souvislosti mezi pracovní (ne)spokojeností, motivy pracovního chování a fluktuací zaměstnanců; možnostmi vytváření strategií pro zvýšení retence zaměstnanců. Vycházela jsem z literatury věnující se zejména manažerské psychologii a sociologii, sociální psychologii, sociální psychologii práce, řízení lidských zdrojů, managementu a školského managementu. Výzkumem jsem hledala odpovědi na výzkumné otázky, a to konkrétně na souvislosti odchodů učitelů/asistentů s jejich pracovní (ne)spokojeností a na důvody setrvávání těch, kteří ve škole pracují, na potenciální...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.